søndag 15. juni 2008

Hengekøye i vinden


Her er noen bilder som ble tatt på hytta for ett par helger siden. Det var jo nyyydelig sommervær og vi benyttet annledningen til å henge opp hengekøyen og hengestolen, kjøpt på en ferietur i Brasil. Veldig populært både for store og små.

Denne hengestolen ser jeg for meg passer i det nye huset på den lille balkongen utforbi soverommet vårt. Der skal jeg nyte morningene...før ungene står opp...ja ja, det er jo lov å drømme. :=)
Når vi var igang med å henge opp div, så hengte vi like gjerne den lille opp. For de som nå ble litt engstelig, så hang hun ikke mange cm over bakken og vi passet selvfølgelig på. Hun var så fornøyd og sov så godt der hun svajet i vinden.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Herlige bilder!!! Jeg ønsker meg også en hengekøye... satt og kikka i mitt siste interiørblad, Svenske Lantliv, og der viste de bilde av en hengekøye på store sterke trebein fra Ellos. Den fikk jeg lyst på ! :)
En sånn hengestol har vi også, den er helt utrolig deilig :)
Kos deg

tinemor sa...

Herlig å henge å dingle slik ja, både for liten og stor.
Hengekøya er en av mine favoritter i hagen om sommeren.

Fabrikken sa...

Hengekøye er herlig! Ser herlig ut for minsten å ligge å svaie litt i vinden. Jeg vil ha sooool :)

Klem fra nr. 5

Solveig sa...

Hei!
Vi tar deg av NIB siden du ikke har posten på over 3 mnd, hvis du begynner å blogge igjen er du hjertelig velkommen tilbake:):)